REGULAMIN DLA MIESZKAŃCÓW

Karta Górala


W celu realizacji programu „Karta Górala” wprowadza się następujący regulamin:

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Organizatorem Programu Karta Górala jest Miejski Ośrodek Kultury, Promocji i Informacji im. Jana Więzika w Szczyrku z siedzibą
przy ul. Beskidzkiej 106.
1.2 Niniejszy Regulamin określa warunki wydawania i użytkowania Karty Górala.
1.3 Karta Górala potwierdza uprawnienia Posiadacza Karty do korzystania z ulg, zwolnień i preferencji aktualnie oferowanych
przez podmioty uczestniczące w Programie.
1.4 Karta Górala nie jest kartą kredytową, płatniczą, bankomatową, ani nie umożliwia żadnej innej formy płatności.
1.5 Organizator Programu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian i aktualizacji Regulaminu.

2. DEFINICJE
Określenie użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
2.1 KARTA GÓRALA – nośnik danych w formie plastikowej karty uprawniający do korzystania z ulg, zwolnień i preferencji oferowanych
przez Partnerów Programu, przyznana po uprzednim wypełnieniu formularza rejestracyjnego. Istnieją trzy rodzaje kart:
a) karta standard - z funkcją rabatową i funkcją Cash Back - przeznaczona dla osób pełnoletnich, na stałe zameldowanych
w Szczyrku.
b) karta dla osoby niepełnoletniej – z funkcją rabatową bez funkcji Cash Back; przeznaczona dla osób niepełnoletnich na stałe
zameldowanych w Szczyrku.
c) karta VIP - z funkcją rabatową bez funkcji Cash Back - wydawana na podstawie indywidualnej decyzji Organizatora.
2.2 ORGANIZATOR PROGRAMU – Miejski Ośrodek Kultury, Promocji i Informacji im. Jana Więzika w Szczyrku z siedzibą przy
ul. Beskidzkiej 106.
2.3 PROGRAM - oznacza Program Karta Górala
2.4 UCZESTNIK PROGRAMU – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych
przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
2.5 KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
2.6 PARTNER – podmiot biorący udział w Programie, oferujący preferencje oraz rabaty dla Posiadaczy Karty Górala.
2.7 RABAT – rabat na produkty i usługi oferowane przez Partnerów Programu, oferowany po przyznaniu Karty Uczestnika.
2.8 REGULAMIN – niniejszy regulamin Programu Karta Górala.

3. ZASADY WYDAWANIA KARTY
3.1 Karta Górala wydawana jest osobom fizycznym, zameldowanym na stałe w Szczyrku.
3.2 Karta Górala jest dokumentem imiennym (spersonalizowanym).
Kartą posługiwać się może wyłącznie osoba, której dane zostały zapisane na karcie.
3.3 Potwierdzenie uprawnień i wydanie Karty Górala następuje na podstawie wniosku, podpisanego przez osobę uprawnioną
lub rodzica/opiekuna prawnego.
3.4 Wzór wniosku o wydanie Karty Górala tutaj.
3.5 Wnioski dostępne są w siedzibie Informacji Turystycznej w Szczyrku przy ul. Beskidzkiej 41 oraz na stronie internetowej
www.kartagorala.pl.
3.6 W formularzu rejestracyjnym niezbędne jest podanie następujących danych tj.: imienia i nazwiska, daty urodzenia oraz adresu
zamieszkania.
3.7 Uczestnikami Programu mogą być wyłącznie osoby zameldowane na stałe w Szczyrku. Zamieszkiwanie na terenie miasta jest
weryfikowane na podstawie stałego adresu zameldowania przy składaniu wniosku.
3.8 Uczestnik biorący udział w Programie obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klient
obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres: it@szczyrk.pl lub też pisemnie na adres: ul. Beskidzka 106, 43-370 Szczyrk.
3.9 W imieniu osoby do 18 roku życia wniosek składa rodzic lub opiekun prawny, który wypełnia wniosek wpisując dane osoby,
w imieniu której występuje oraz składa pod wnioskiem swój podpis.
3.10 Kartę Górala wydaje się na podstawie poprawnego wniosku, który należy złożyć w siedzibie Informacji Turystycznej, przy
ul. Beskidziej 41. 
3.11. Karta Górala wydawana jest na miejscu bez konieczności ponownego przychodzenia do Informacji Turystycznej.
3.12 Podczas składania wniosku i podczas odbioru karty wnioskodawca zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości.
3.13 Karta Górala wydawana jest bezpłatnie.
3.14 W przypadku utraty, zniszczenia lub zagubienia Karty Górala jej duplikat wydawany jest na wniosek, do którego należy dołączyć
uszkodzoną kartę, bądź złożyć pisemne oświadczenie o niemożności jej zwrotu. Wydanie duplikatu nie wpływa na zmianę
okresu ważności Karty.
3.15 Wydanie duplikatu Karty jest płatne w wysokości 20 zł.
3.16 Zmiana danych osobowych Użytkownika Karty Górala, w tym uzyskanie pełnoletności, wymaga wydania duplikatu Karty.
Wydanie duplikatu Karty Górala w tym zakresie jest bezpłatne.
3.17 Uczestnik Programu nie może zbywać ani udostępniać Karty innym osobom.
3.18 W przypadku zgubienia Karty Górala Uczestnik Programu powinien o tym fakcie niezwłocznie powiadomić Organizatora
w formie pisemnej lub elektronicznej.

4. ZASADY UŻYTKOWANIA KARTY GÓRALA
4.1 Karta Górala stanowi potwierdzenie uprawnień do korzystania z systemu ulg, zwolnień i preferencji, które można wykorzystać
bezpośrednio u Partnerów Programu.
4.2 Zniżki z tytułu posiadania Karty Górala nie łączą się z innymi zniżkami.
4.3 Wszystkie zniżki wynikające z Karty Górala mają charakter czasowy.
4.4 Na żądanie podmiotów oferujących ulgi, zwolnienia i preferencje – Użytkownik Karty Górala zobowiązany jest do jej okazania
oraz na żądanie Partnera- dowodu tożsamości Nieokazanie Karty Górala i dokumentu tożsamości będzie powodem odmowy
uwzględnienia uprawnień wynikających z posiadania Karty Górala.
4.5 Użytkownik Karty Górala zobowiązany jest do:
a) ochrony Karty przed utratą lub zniszczeniem;
b) niezwłocznego powiadomienia Organizatora o utracie uprawnień do korzystania z Karty Górala wraz z jednoczesnym zwrotem
Karty Górala.
4.6 Karta ma charakter osobisty i nie może być użyczana, bądź odstępowana przez Uczestnika Programu innym osobom.
4.7 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za udostępnianie Karty Górala przez użytkownika innym osobom.
4.8 W przypadku znalezienia Karty Górala lub jej utraty, zagubienia, uszkodzenia, użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego
powiadomienia o tym fakcie Organizatora.

5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

5.1 Program realizowany jest na terenie Miasta Szczyrk oraz w siedzibach Partnerów uczestniczących w Programie spoza Szczyrku.
5.2 Program obowiązuje od dnia 20 października 2018 r. do 20 października 2019 r.
5.3 Reklamacje związane z nieprawidłowym działaniem Partnerów Programu mogą być składane do organizatora w formie
pisemnej. Za datę rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego przyjmuje się datę wpływu reklamacji do siedziby Organizatora.
Reklamacje należy składać niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni po jego wystąpieniu. Organizator na 14 dni roboczych
na rozpatrzenie reklamacji.
5.3 Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia programu w każdym czasie po upływie 30 dni od dnia ogłoszenia takiej informacji
na stronie internetowej programu: www.kartagorala.pl
5.4 Organizator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w treści niniejszego Regulaminu po upływie 30 dni od dnia ogłoszenia
informacji o zmianie na stronie internetowej Programu. Wprowadzone zmiany nie mogą pozbawiać ani ograniczyć praw nabytych
uprzednio przez Uczestników Programu. W przypadku nie zaakceptowania treści zmian Regulaminu Uczestnik uprawniony
jest do rezygnacji z uczestnictwa w Programie.
5.5 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne, nieczytelne lub nieprawidłowe wypełnione przez Uczestnika niezbędne
do dokonania rejestracji w Programie.
5.6 W sprawach nie objętych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i inne powszechnie obowiązujące
przepisy.
5.7 Regulamin niniejszy wchodzi w życie w dniem 20 października 2018 r.